معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان البرز گفت: کاروانسرای شاه‌عباسی شهرستان کرج بنایی ارزشمند است که باید در راستای جذب گردشگر به مسافران نوروزی معرفی شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۵۴
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، احمد ترکاشوند ضمن تبریک فرارسیدن سال نو گفت: امیدوارم استان البرز میزبان شایسته‌ای باشد برای مسافرانی که با خود برکت، سلامتی و شادی به همراه می‌آورند.

کاروانسرای شاه‌عباسی کرج بنایی ارزشمند/ استان البرز باوجود کوچکی وسعت ولی سراسر پر از دیدنی است

وی افزود: استان البرز از لحاظ وسعت کوچک است ولی اماکن دیدنی بسیاری دارد که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

معاون گردشگری استان البرز ادامه داد: برای مثال کاروانسرای شاه‌عباسی شهرستان کرج بنایی ارزشمند است که باید در راستای جذب گردشگر و توریست به آن توجه شود.

ترکاشوند تصریح کرد: البرز استانی با ظرفیت‌های بالای گردشگری است که می‌تواند در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های گردشگری استان البرز نیاز به توجه همگانی دارد و باید با همکاری همه نهادها، این ظرفیت‌های استان را ارتقا دهیم.

معاون گردشگری استان البرز یادآور شد: استان البرز از هتل‌های خوبی برخوردار هستند که می‌تواند در ایام تعطیلات به‌خوبی از گردشگران پذیرایی کنند.

ترکاشوند بابیان اینکه بیشتر هتل‌های استان البرز دو و سه ستاره هستند، خاطرنشان کرد: اکثر این هتل‌ها در خیابان شهید بهشتی کرج واقع‌شده‌اند که از کادری مجرب برخوردارند.

وی افزود: برخی از این هتل‌ها علاوه بر اینکه از وضعیت و موقعیت بسیار ویژه‌ای برخوردارند، قدمتی طولانی نیز دارند.

معاون گردشگری استان البرز از مسافران نوروزی خواست همان‌گونه که از زیبایی طبیعت و محیط‌زیست لذت می‌برند در حفظ آن نیز کوشا باشند.

ترکاشوند در پایان خاطرنشان کرد: ایران کوچک با وجود کوچکی وسعت ولی سراسر آن پر از دیدنی هایی است که برای گردشگران و مسافران نوروزی دارای جذابیت خواهد بود.

ارسال نظرات