امضای تفاهم‌نامه با حضور وزیر کار؛

بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی کارگری جنوب کشور در جم احداث می‌شود

بوشهر - تفاهم‌نامه احداث بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی کارگری جنوب کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان استانی و شهرستانی امضا شد.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۲۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، تفاهم نامه احداث بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی کارگری جنوب کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار بوشهر، مدیرعامل تامین اجتماعی، نماینده مردم جم و عسلویه و جمعی از مسئولان استانی و کشوری به امضا رسید

فرماندار جم دوشنبه‌شب در آیین انعقاد تفاهم نامه احداث مجموعه فرهنگی ورزشی کارگری جم  بیان داشت: ۴۲ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در شهرستان جم داریم که حدود ۶۰ درصد جمعیت شهرستان را شامل می شود.

محمد حسینی با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان موضوع احداث درمانگاه تامین اجتماعی است گفت: خوشبختانه بستر این مهم با عنایت وزیر تعاون فراهم شد و لازم است در اجرای پروژه با توجه به شرایط شهرستان تسریع شود.

حسینی خاطر نشان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی فعلی جم  در فضای استیجاری مستقر است و با توجه به محدودیت های موجود لازم است در بحث کادر تخصصی از طریق قرارداد با متخصصان تقویت شود.

وی تصریح کرد: خدمات فعلی درمانگاه در سطح عمومی است و این موضوع نمی تواند انتظارات بخش بزرگ کارگری شهرستان را تامین کند.

این مسئول تاکید کرد: برای ارائه خدمات با ظرفیت بیشتر لازم است درمانگاه جم به پلی کلینیک شبانه روزی ارتقا شود.

حسینی اظهار داشت: با توجه به نگاه ویژه و تاکیدات مکرر در کلان نظام در بحث  ایجاد فرصت های اشتغال، لازم است فنی و حرفه ای جم توسعه و تجهیز شود.

وی با بیان اینکه فنی و حرفه ای جم در فضای استیجاری نامناسب و با امکانات بسیار ضعیف در حال فعالیت است گفت: باید در خصوص بهبود شرایط آن توجه ویژه تری صورت گیرد.

ارسال نظرات