خبرهای داغ:
فرماندهی مرزبانی کشور گفت: مرزهای خوزستان و یادمان های دوران دفاع مقدس، با هوشیاری مرزبانان در امنیت کامل هستند.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۱۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، سردار قاسم رضایی در محل یادمان شهدای هویزه در خوزستان گفت: برخلاف امنیت کامل در مرزهای خوزستان،سال‌های گذشته که برخی مهاجمان تروریست به مرزهای ما به‌صورت تکی و گروه‌های چندنفره نزدیک می‌شدند ، امسال موردی مشابه و درگیری نزدیک مرزی نداشتیم و تمامی پاسگاه‌های انتظامی ما در بین یادمان‌ها ، امنیت زائرین راهیان نور را تأمین می‌کنند.


وی ادامه داد: حضور در یادمان‌های دوران دفاع مقدس توفیق بزرگی بوده و کسانی که در این یادمان ها حضور پیدا می‌کنند بی‌شک دعوت‌شدگان توسط شهدا هستند.


فرماندهی مرزبانی کشور افزود: مناطق مختلف خوزستان باید یادمان شود ، چرا که خون پاک شهدا در تمامی شهرهای خوزستان بر زمین ریخته شده است و به ‌عنوان مرزبانان این کشور پس از شهدا میزبانان اصلی این یادمان‌ها هستیم.


سردار رضایی اظهار کرد: بسیاری از زائران در اینجا مسیر زندگی خود را تغییر داده و چشم‌انتظار سال‌های بعد هستند که مجدد در این مناطق حضور یابند و زائر اینجا شوند.


وی با بیان اینکه آماده اسکان زائران راهیان نوری که به هر علتی شب نمی‌توانند به محل اسکان خود برسند هستیم گفت : ایستگاه‌های صلواتی در برخی یادمان‌های مرزی برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران راهیان نور برپا شده است.
درطول سال به ویژه در ایام نوروز افراد زیادی در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خوزستان دیدن می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها