خبرهای داغ:
مدیر کاروان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

راهیان نور یکی از بهترین راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی

حسن نجفی گفت: راهیان نور می تواند یکی از موثرترین راه‌هایی باشد که بتوان در برابر این همه هجمه دشمنان داخلی وخارجی ایستادگی کرد.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۰۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

حسن نجفی آتانی مدیر کاروان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تبریک سال نو اظهار داشت: به حول قوه الهی و با تدبیر فرماندهی ناحیه و کمک دستگاه های شهرستان قزوین ۱۰۰۰ نفر از زائرین شهرستان قزوین در قالب کاروان و خودجوش به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور یکی از بهترین راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و همانطور که راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی محسوب می شود، تأثیر بسزایی در مقابله با جنگ نرم دشمنان خواهد داشت.

نجفی یادآور شد: زنان ومردانی که به این سرزمین سفر می کنند درس رشادت وشهامت وایستادگی ودوست شناسی ودشمن شناسی وخستگی ناپذیری درراه انجام وظیفه و تحصیل رضایت حضرت دوست تا آخرین لحظه و با تمام وجود می آموزند.

مسوول آماد و پشتیبانی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین تصریح کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و ایادی آنان در داخل در راستای تخریب چهره نظام اسلامی و دوستداران انقلاب و کم رنگ کردن جان نثاری‌ها واز خود گذشتگی‌های غیورمردان این سرزمین انقلابی و اسلامی هستند.

این مسوول تصریح کرد: راهیان نور می تواند یکی از موثرترین راه‌هایی باشد که بتوان در برابر این همه هجمه دشمنان داخلی وخارجی ایستادگی کرد.

وی عنوان کرد: زائرین در اردوهای راهیان نور بیش از پیش با ایستادگی‌ها و مقاومت‌های دلیرانه فرزندان این آب و خاک آشنا و با الگوگیری از سالار شهیدان و شهدای کربلاهای ایران ، در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و مقابله با دشمنان اسلام و ولایت استوارتر گام بر می‌دارند.

4001/ت30/ب92

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار