خبرهای داغ:
مسئول حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد (ع):
شعبانی گفت: ما به عنوان خادم مردم و شهدای گرانقدرباید برای هرچه بهتر و بیشتر برگزار شدن این واقعه کم نظیر تلاش و کوشش کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۲۳۹۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷

محسن شعبانی مسئول حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با اشاره به اردوهای راهیان نورگفت: حضور در مناطق عملیاتی واستشمام عطر دل انگیز شهدای گرانقدر در مناطقی که جلوه ایثار و از خودگذشتگی آنان را تداعی می‌کند بسیار آرام بخش و روح نواز است و یادآور رشادت‌های جوانان این مرز و بوم است.

وی یادآورشد: زیارتگاهایی که با تربت مقدس شهدا متبرک شدند خیلی تاثیر زیادی برجوانان ما می گذارد و خیلی از جوانان بودند که هیچ اعتقادی نداشتند وقتی به این مناطق آمدند در روحیه و اعتقادشان خیلی تاثیرگذاشته و متحول شدند.

شعبانی افزود: ما به عنوان خادم مردم و شهدای گرانقدرباید برای هرچه بهتر و بیشتر برگزار شدن این واقعه کم نظیر تلاش و کوشش کنیم.

این خادم الشهدا بیان کرد: اردوهای راهیان نور یعنی تفهیم و ترویج این فرهنگ در رگ‌های کشور که همین جوانان هستند.

مسئول حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین تصریح کرد: پیرو بیانات مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، برنامه ای ویژه برای جمع آوری آثار شهدا و مصاحبه با خانواده‌های آنان انجام شده است که برخی از آن مصاحبه استفاده و مستندی از زندگی شهیدان ساخته شده است.

4001/ت30/ب90

ارسال نظرات
پر بیننده ها