خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان آوج خبر داد:
فرمانده سپاه شهرستان آوج خبر داد: بیش از ۳۵۰ نفر از مردم شهید پرور شهرستان آوج تحت عنوان زائرین راهیان به مناطق عملیاتی در جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۳۹۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

فرمانده سپاه شهرستان آوج در گفتگو با خبرنگاربسیج در دهلاو یه گفت: بیش از ۳۵۰نفر از مردم شهید پرور شهرستان آوج تحت عنوان زائرین راهیان به مناطق عملیاتی در جنوب اعزام شدند.
وی در ادامه اظهار داشت: امسال با استقبال بی نظیری مواجه شدیم که به دلیل کمبود امکانات و ظرفیت نتوانستیم در خدمت برخی از همشهریان باشیم لذا تاثیر گذاری راهیان نور به عنوان بزرگترین حرکت فرهنگی کشور سبب جاذبه برای افراد شده و با وسایط نقلیه شخصی به زیارت مناطق نور آمده اند.
مهرعلیان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: زائرین کربلای ایران برای ما مقدس هستند و در حد توان سعی کردیم سفر بی خطر و پربار معنوی داشته باشند و با رشادتهای جوانان انقلاب آشنا شوند.مکتب جوانان و شهدای کربلای ایران الهام گرفته از عاشورا و همان شعار کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا می باشد.
وی در پایان ضممن تقدیر و تشکر از فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) و معاونین و کلیه کسانیکه دست یاری دادند گفت:سپاه صاحب الامر (عج) در کلیه سطوح فرماندهی با تلاش جهادی کار بسیار بزرگی صورت دادند تا بتوانیم امسال بالاترین سطح رضایتمندی زائرین را نسبت به عملکردها داشته باشیم.

1002/پ30/ب87

ارسال نظرات
پر بیننده ها