خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین:
صادق پور گفت: مناطق عملیاتی، مناطق مقدس ومتبرک به خون شهداء هستند که خلوص نیت رزمندگان و شهداء دراین مناطق موج می زند.
کد خبر: ۹۰۰۲۳۸۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنکی و تاثیرگذار است که یک برگ نورانی از تاریخ شکوهمند اسلامی است و این هشت سال دفاع مقدس موجب عزتمندی نظام شده و باید برحفظ و پاسداری از ارزش‌های پاک اسلامی و انتقال مجموعه ارزش‌های متعالی آن دوران به نسل جوان تلاش کرد.

وی بیان کرد: فرهنگ راهیان نور برآمده از فرهنگ عاشورا است، به همین دلیل انسان با یک سفر چند روزه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و زیارتگا های شهدا متحول می‌شود که این نمونه ای از ویژگی تحولی و تربیتی راهیان نور است.

صادق پور گفت: مناطق عملیاتی، مناطق مقدس ومتبرک به خون شهداء هستند که خلوص نیت رزمندگان و شهداء دراین مناطق موج می زند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین با اشاره با جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، ابراز کرد: در شرایطی که در مقابل حملات سنگین جنگ نرم از سوی استکبار هستیم جامعه نیازمند الگویی است تا از این خطر در امان باشد، می توانیم با معرفی الگوهای برتر که همان شهدا هستند باعث ایحاد تحول در بین جوانان باشیم.

وی تصریح کرد: عزت ملت ایران را در رهبری های روشنفکرانه مقام معظم رهبری دانست و افزود: امروز مسئولین و دستگاه های فرهنگی در برابر هجمه های دشمن، نباید جوانان را تنها بگذارند و بی تفاوت باشند و با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است باید مسئولین و مردم در این زمینه تلاش لازم را داشته باشند و مصرف کالای ایرانی و تولید داخلی را رواج دهند.

این مسئول با تاکید بر اینکه متولیان و دست‌اندرکاران راهیان نور مسیر شهدا را تبیین می‌کنند، اظهار داشت: این بزرگترین نقطه قوت این حرکت است، باید زائرین را به افکار، اندیشه‌ها واهداف شهداء نزدیک کرد اما آنچه دغدغه دلسوزان فرهنگ دفاع مقدس است این است که نباید حقایق دفاع مقدس را به فراموشی سپرد و یا با تحریف آن از حقیقت دور شود.

4001/پ30/ب85

ارسال نظرات
پر بیننده ها