یک زائران ساوجی راهیان نور گفت: هر بار مشکلی دارم به شهدا متوسل می‌شوم و معتقدم که شهدا دست رد بر سینه کسی نمی زنند و میزبانان خوبی در این سرزمین‌ها هستند.
کد خبر: ۹۰۰۲۳۵۰
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

یدالله مظهر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و زائران ساوجی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با بیان اینکه هرساله با حضور در مناطق عملیاتی تجدید بیعتی با همرزمان و شهدای دوران دفاع مقدس می‌کند، گفت: با حضور در مناطق عملیاتی لحظه‌های دوران دفاع مقدس برایم تداعی می‌شود.

وی افزود: هر بار مشکلی دارم به شهدا متوسل می‌شوم و معتقدم که شهدا دست رد بر سینه کسی نمی زنند و میزبانان خوبی در این سرزمین‌ها هستند.

این زائر ساوجی تصریح کرد: تا زمانی که عمر دارم وظیفه خود می‌دانم که با حضور در این مناطق یاد شهدا را گرامی داشته و با آرمان‌های آنان تجدید بیعت داشته باشم؛ به دیگران هم توصیه می کنم حتما با سفر به این مناطق و درک شرایط دوران دفاع مقدس ببینند که برای حفظ ارزش‌های اسلام چه خون‌هایی بر زمین ریخته شده و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس چگونه سختی‌ها را تحمل کرده و به پیروزی رسیدند.

مظهر با تاکید بر اینکه امنیت، عزت و آرامش امروز را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: خوشبختانه جوانان بابصیرتی داریم واگرچه ممکن است تحت تاثیر هجمه های فرهنگی دشمن قرار بگیرند ولی ذاتا و فطرتا یک جوان ایرانی هرگز هویت و ارزش خود را فدای برنامه‌های ساخته و پرداخته دشمنان نمی کند و همواره گوش به فرمان ولی فقیه هستند و در راهپیمایی 13 دی و 22 بهمن این مهم را با حضور خود ثابت کردند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان امروز از جوانان دوران دفاع مقدس بهتر هستند، افزود: زمانی شهید ناصری‌ها، چمران‌ها و باکری‌ها درس و دانشگاه را رها کردند و برای دفاع از کشور در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و اگر هر زمان دیگری نیاز باشد جوانان امروز نیز با غیرت و ایمان وارد میدان می‌شوند و خوش خواهند درخشید.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس تصریح کرد: کمااینکه امروز جوانان مدافع حرم این را ثابت کرده‌اند و همانند شهدای دوران دفاع مقدس از سنگرهای اسلام در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور به دفاع پرداخته‌اند.

مظهر با اشاره به وظیفه خود برای تحقق شعار سال گفت: امسال به فرموده مقام معظم رهبری سال «حمایت از کالای ایرانی»، به عنوان جامع ترین شعار در سال های اخیر نامگذاری شده است به خاطر خون شهدا و به خاطر عزت و شرف ملت از مسئولان می‌خواهم که از کالاهای داخلی حمایت شود تا شاهد رونق تولید و اشتغالزایی در کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم هم برای تحقق شعار سال بایستی با خرید کالاهای ایران از تولیدات و صنعتگران داخلی حمایت کنندغ فه طور قطع جنگ امروز ما جدای از جنگ فرهنگی در حوزه اقتصاد است که باید در این عرصه نیز با تمام توان در مقابل دشمنان بایستیم و با به چرخش درآوردن چرخه اقتصاد کشور را از وابستگی خارج سازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات