خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس گفت: شهدا از همه هستی خود گذشتند همین امر موجب شد تا خداوند خود خریدار آنها شود و لیاقت شهادت را نصیب آنها کند.
کد خبر: ۹۰۰۲۳۲۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ابوالفضل لاله طاهری از راویان هشت سال دفاع مقدس در جمع زوار اعزامی از سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین حاضر در منطقه طلائیه اظهار کرد: این سرزمین مقتل شهدا و سجده گاه ملائکه است.

وی افزود: شهدا از همه هستی خود گذشتند همین امر موجب شد تا خداوند خود خریدار آنها شود و لیاقت شهادت را نصیب آنها کند.

وی با اشاره به پیشینه منطقه طلائیه بیان کرد: جنگ تحمیلی در سال 62 به درجه ای رسید که قفل شد از این رو به فرماندهی شهید علی هاشمی و قرارگاه نصرت طرح عملیات آبی_ خاکی خیبر را با رمز یا رسول الله(ص) در منطقه طلائیه انجام شد تا فرماندهان جنگ به اهداف تعیین شده برسد.

این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: طی این عملیات رزمندگان اسلام تا 45 کیلومتر داخل خاک عراق پیشروی کردند و صدامیان نیز برای مقابله با رزمندگان ناجوانمردانه برای اولین بار از سلاح شیمیایی استفاده کردند.

وی ادامه داد: منطقه طلائیه همان منطقه ای است که لشگر رفت گردان برگشت و شهدای بزرگی چون ابراهیم همت و حمید باکری را برای حفظ وجب به وجب خاک کشورمان تقدیم کرده است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: رزمندگان استان قزوین نیز در منطقه طلائیه و عملیات خیبر نقش پررنگی داشتند و خاطرات ما نشان از همت و ایثار فراوان آنها در طول هشت سال دفاع مقدس دارد.

وی عنوان کرد: باید در مناطق عملیاتی دفاع مقدس با وضو وارد شد چرا که برای حفظ ذره به ذره آن خون پاک هزاران شهید ریخته شده است لذا حفظ آن بر همه واجب است.

لاله طاهری خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهدایی که سر دادند تا ما در مقابل دشمن سر کج نکنیم را باید همواره زنده نگه داشت چرا که حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند.

4001/پ30/ب82

ارسال نظرات
پر بیننده ها