سرهنگ علی توشه از مشارکت نیمی از نواحی سپاه گیلان در عملیات اطفاء حریق جنگل‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۳۱۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ علی توشه با اشاره به حریق به‌وجود آمده در جنگل‌های استان گیلان طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت: 8 ناحیه سپاه قدس گیلان در عملیات اطفاء حریق با نیروهای امدادی همکاری داشتند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 45 درصد از نواحی این مجموعه مشغول به اطفاء حریق جنگل‌های گیلان بودند گفت: نواحی لاهیجان، املش، سیاهکل، شفت، فومن، صومعه‌سرا و ماسال از جمله نواحی حاضر در عملیات اطفاء حریق بودند.

وی با اعلام اینکه نواحی حاضر در عملیات اطفاء حریق با 50 درصد از ظرفیتشان مشغول به همکاری با نیروهای امدادی بودند تصریح کرد: نواحی فعال در عملیات اطفاء حریق از شب گذشته تا امروز صبح مشغول تلاش برای خاموش شدن آتش جنگل‌های استان بودند.

توشه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ و حراست از جنگل‌ها و منابع طبیعی ابراز داشت: سپاه پاسداران همکاری با نهادهای ذی‌ربط در خصوص حفاظت از جنگل‌ها را تکلیف خود می‌داند.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه باید با چنگ و دندان از جنگل‌ها حفظ و حراست کرد اظهار داشت: وزش باد گرم و همچنین بی‌احتیاطی مسافران نوروزی سبب حریق جنگل‌های گیلان شد.

ارسال نظرات