فرمانده سپاه قدس گیلان از پایان ساخت اردوگاه راهیان نور گیلان در جنوب کشور تا پایان شهریورماه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۳۱۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به حضور استاندار، فرمانده نیروی انتظامی و مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: کار ساخت اردوگاه راهیان نور گیلان در جنوب کشور تا پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه فاز نخست اردوگاه راهیان نور گیلان تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد گفت: این اردوگاه جنب اردوگاه شهید حبیب‌اللهی و با زیربنای پنج هکتار است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همت موجود فاز نخست آن تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ساخت اردوگاه راهیان نور گیلان در چهار فاز انجام می‌شود بیان کرد: هدف از ایجاد اردوگاه راهیان نور گیلان، استقرار مشتاقان گیلانی سرزمین نور در هنگام بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور و اسکان موقت زائران اباعبدالله حسین (ع) در پیاده‌روی اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه در بازدید استاندار گیلان از محل ساخت اردوگاه راهیان نور گیلان لباس خادمی راهیان نور گیلان به وی اهدا شد افزود: برادر استاندار گیلان نیز در نزدیکی‌های همین اردوگاه به فیض شهادت نائل آمد.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه سفر راهیان نور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مقابله با جنگ نرم برای جوانان و نوجوانان است تصریح کرد: راهیان نور به تعبیر مقام معظم رهبری جزو بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی در مقابل هجمه‌های دشمن به شمار می‌رود و از طرفی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره از گسترش معصیت جلوگیری می‌کند و از همین رو باید زمینه‌های هرچه بهتر حضور جوانان و نوجوانان برای حضور در سفر معنوی راهیان نور را فراهم کرد.

بازدید استاندار گیلان از محل ساخت اردوگاه راهیان‌نور گیلان

ارسال نظرات