فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

انقلاب، بهترين ثمره وجود بسيج است

به منظور فعالیت فرهنگی سالم در پارکها؛حوزه والعادیات از ناحیه روح الله یزد اقدام به اجرا نمودن برنامه های متعدد فرهنگی در محل پارک آزادگان صفائیه نمود.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۸۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: شناختی که از این نیروی لایزال الهی و نیز تجربه‌ای که از فعالیت بسیج در دوران بعد از انقلاب، وجود دارد، نیازی به بررسی آثار وجودی بسیج در گذشته نیست.
انقلاب، بهترین ثمره وجود بسیج است و اگر بسیجیان نبودند، امروز نه تنها چیزی بنام انقلاب اسلامی بلکه چیزی بنام کشور مستقل ایران وجود نداشت. وی در ادامه افزود: این مطلب گزافه‌گویی نیست و جوانان تحصیل کرده که در پرتو این انقلاب، ذهنی روشن و فکری تابناک پیدا کرده‌اند، می‌توانند با دقت در این نیروی عظیم و ارزیابی آن به این نتیجه دست یابند. برای اهمیت بسیج و شناختن تأثیر این نیرو در گذشته، همین بس که وجود نظام ما از بسیج است و این نیرو و تفکر است که می‌تواند از انقلاب پاسداری کند؛ همان‌گونه که امام راحل قدس‌سره فرمودند: «اگر برکشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد.»
ارسال نظرات