خبرهای داغ:
باقری گفت: ما وظیفه بسیار سنگینی داریم تا با تلاش های جهادی خود، بسیجی وار از فرهنگ غنی شهادت و ایثار محافظت کنیم و در سفرهای راهیان نور پررنگتر از قبل ظاهر شده و در نشر آثار شهدا و ایثارگران بیش از پیش کوشا باشیم
کد خبر: ۹۰۰۲۲۳۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

مسعود باقری فعال فرهنگی و راوی یادمان های شهدا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: راهیان جاده های غروب ظلمت و طلوع روشنایی و آزادی راهیان نور، راهیان غرور، راهیان شیدایی، به راستی این جمله چیست و مقصد این راه کجاست؟ که هرساله سیلی از عشاق را در خود همچون رودی خروشان جاری می کند.

وی گفت: راهیان نور سرّی در خود دارد که مشتاقان آسیمه سر پای در آن می نهند و سر از پای نمی شناسند. این همان عشق ایثار و شهادت است که هر ساله خیل عظیمی از عشاق به سوی این یادمان ها حرکت می کنند.

راوی یادمان های شهدا اظهار کرد: کسانی که در این مسیر پای می نهند همانند فرشتگان زمینی و فرزندان پیر جماران هستند که هشت سال مال و جان خود را در کف گرفته و عاشقانه و صادقانه در راه حفظ دین و ارزش های انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند.

باقری افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند من سرزمین شلمچه را سرزمینی مقدس می دانم. اینجا نقطه ای است که ملائکه شاهد فداکاری مخلصانه این شهدای عزیز بودند و به آن تبرک می جویند.

وی عنوان کرد: گویا هدف رهبر عزیزمان از بیان جمله فوق این است که عظمت ایثار، شهادت و شهامت سربازان انقلاب و وطن را که خون سرخ و گران بهای خویش را در جهت اعتلای پرچم اسلام و انقلاب و نجات دین مبین و میهن اسلامی هدیه کرده اند را ارج نهند.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: نکته دیگر در بیانات مقام معظم رهبری وجود دارد اشاره به این مطلب است که شهادت بالاترین درجه رسیدن به جایگاه والای الهی نزد پروردگار است.

باقری خاطرنشان کرد: ما در این دوران وانفسا که شیاطین شرق و غرب تا دندان مسلح در جبهه مقابل انقلاب ایستادند و تمام قد از نظر مالی و فرهنگی دشمنان داخلی و خارجی ما را مسلح کردند تا ارزش های اصلی انقلاب را که جوانان هستند بر زمین بزنند باید هوشیارانه مسیر شهدا را برای جوانان تبیین کنیم.

وی یادآور شد: ما وظیفه بسیار سنگینی داریم تا با تلاش های جهادی خود، بسیجی وار از فرهنگ غنی شهادت و ایثار محافظت کنیم و در سفرهای راهیان نور پررنگتر از قبل ظاهر شده و در نشر آثار شهدا و ایثارگران بیش از پیش کوشا باشیم.

1010/ت30/ب79

ارسال نظرات
پر بیننده ها