گروه جهادی بسیج سازندگی امیرالمومنین (ع) استان البرز است که سال گذشته مدرسه شهید محسن کمالی دهقان را در روستای بزمان احداث کردند، طی ایام نوروز سال ۹۷ با هدف محرومیت زدایی بار دیگر به این منطقه اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۳۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ساخت مدرسه شهید محسن کمالی دهقان در روستای بزمان واقع در سیستان و بلوچستان نمونه ای از همت جوانان گروه جهادی امیرالمومنین (ع) استان البرز بود که سال گذشته بر آن اهتمام گذاشتند و بار دیگر در ایام نوروز این جوانان راهی روستای بزمان شدند.

 اعزام گروه جهادی امیرالمومنین(ع) البرز به سیستان و بلوچستان

این بار نیز جوانان برومند البرزی در قالب گروه جهادی امیرالمومنین(ع) با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی پا در رکاب همت و غیرت نهادند و برای پاسخگویی به نیاز روستای مرزی بزمان در جنوبی ترین نقطه سیستان و بلوچستان همت گماشتند.

اراده و ایمان این جوانان به مصداق حضور پرشور و همیشه در صحنه شهید محسن حججی که همواره در صحنه بسیج سازندگی حضور فعال داشت، مثال زدنی است.

اینان بزم مهمانی و راحتی تعطیلات نوروزی را در کنار خانواده به سختی راه و خدمت در راه خدا تغییر دادند تا برای کودکان، زنان و ... روستای بزمان شرائط بهتری از زندگی را فراهم نمایند.

ساخت مدرسه ای استاندار در دل روستای بزمان با همت این گروه جهادی استان البرز نمونه بارزی از معنای محرومیت زدایی است.

 اعزام گروه جهادی امیرالمومنین(ع) البرز به سیستان و بلوچستان

جهادگران بسیجی امیرالمومنین(ع) استان البرز که خاستگاه شکل گیری آنان از کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج است در آخرین روزهای اسفند، یادبود دهمین سالگرد افتتاح این گروه جهادی را در پایگاه شهید جهازی ها در این مسجد گرامیداشتتند.

علاقمندان و نیک اندیشان می توانند به منظور اهداء کمک های نقدی و غیر نقدی با شماره ۰۹۱۹۵۰۸۱۷۰۰ به نام امیرجاوید که از جوانان و مدیر گروه جهادی امیرالمومنین (ع) است تماس حاصل بفرمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها