خبرهای داغ:
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین، از تشکیل کارگروه تبیین مصادیق و راهکار‌های اجرایی شعار سال حمایت از کالای ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۸۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از تشکیل کارگروهی تخصصی ویژه شعار سال جدید خبر داد و با اشاره به نامگذاری سال‌های مختلف از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: بر این اساس تشکیل کارگروهی برای تعیین مصادیق شعار‌های سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‌شود، از طریق موسسه در دستور کار قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: با توجه به به فرمایشات مقام معظم رهبری و به جهت تحقق اهداف ایشان، موسسه فرهنگی بین الحرمین در نظر دارد تا با اقدامی مناسب به جهت عمل به دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری گامی اساسی را بردارد.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: بر این اساس کارگروهی برای تعیین مصادیق شعار سال حمایت از کالا‌های ایرانی در موسسه تشکیل شده تا به تبیین مصادیق و ارائه راهکار‌های اجرایی امسال اقدام کند.
وی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، توزیع جزوات مربوط به موضوع امسال، برگزاری گفتمان‌های دینی و آموزش آحاد جامعه از جمله تصمیمات مهم این کارگروه ویژه حمایت از کالای ایرانی می‌باشد.
ابراهیمی در پایان از صاحب نظران خواست تا با همکاری و مساعدت خود نسبت به تحقق شعار سال این موسسه فرهنگی را یاری نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها