مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود گفت: اردو‌های راهیان‌نور یکی از ابزار‌های موثر در عرصه جنگ نرم است و حاضران در مشهد الشهدای مناطق جنگی از نزدیک با بخشی از ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع‌مقدس آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۸۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در حاشیه اعزام کاروان زیارتی کاروان راهیان نور اعضاء موسسه فرهنگی بین الحرمین شهر شاهرود به مناطق عملیاتی جنوب کشور با اشاره به اینکه هدف از اعزام اعضاء موسسه را آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: در جنگ نرم امروزه می‌توان کار‌های بسیاری انجام داد که یکی از آن کار‌ها اعزام نوجوانان و جوانان برای آشنا شدن با مناطق جنگی است و اعزام این کاروان‌ها به اردوی راهیان نور تجدید بیعت دوباره با شهدا است.
مدیر موسسه بین الحرمین در ادامه به دستاورد‌های برگزاری اردو‌های راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: اردو‌های راهیان‌نور یکی از ابزار‌های موثر در عرصه جنگ نرم است و حاضران در مشهد الشهدای مناطق جنگی از نزدیک با بخشی از ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع‌مقدس آشنا می‌شوند.
ابراهیمی گفت::در حال حاضر نسل‌های جوان جامعه برای اینکه با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند باید از نزدیک به مناطق عملیاتی سفر کنند و این فضای عاطفی را درک کنند.
وی افزود: موسسه فرهنگی بین الحرمین در دو مرحله در طی سال اعضاء خود را به سفر زیارتی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌نماید که همه ساله نیز با استقبال خوبی همراه می‌گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها