سردار رستمیان:

جنگ فرهنگی دشمن به مراتب خطرناکتر از توپ و تانک دشمن است

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران در هفت تپه: فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری بهترین نقشه راه برای مقابله با تهدیدهای دشمنان انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۰۰۲۱۸۰
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار رستمیان فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران با حضور در منطقه عملیاتی هفت تپه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی، بر حفظ ارزش های والای انقلاب و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد.

این پاسدار شاخص و رزمنده ی ارزشی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار شلمچه نیوز، اظهار داشت: جهاد ما با دشمنان امروز در سنگر فرهنگی ادامه دارد و باید در جبهه ای متفاوت در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کنیم.

سردار رستمیان یادآورشد: شاید امروز جنگ میدانی و توپ و تفنگ در میان نباشد اما جنگ فرهنگی دشمنان اگر با هوشیاری مسئولین نظام همراه نباشد شاید خسرانی به مراتب گسترده از جنگ نظامی به همراه داشته باشد.

فرمانده لشگر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران خاطر نشان کرد: بی شک فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری بهترین نقشه راه برای مقابله با تهدیدهای دشمنان انقلاب اسلامی است و ما به عنوان پیشقراولان این خط همواره از آرمان های رفیع انقلاب دفاع و در مباحث فرهنگی نیز به دنبال ترویج انقلاب و ارزش های آن هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار