مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی:
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی:بیش از 2000 نفر به مناطق جنوب اعزام شدند اظهار داشت: اعزام زائرین در دو مرحله صورت گرفت و از یادمان های شرق کارون، اروند، طلائیه، عملیات رمضان، هویزه، حور و شلمچه بازدید ننمود.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۳۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، محمد کاشفی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی همه ساله همزمان با شروع راهیان نور با اعزام کاروان ها به جنوب کشور با آرمان های شهدا بیعت می کند.

وی همچنین با بیان اینکه امسال بیش از 2000 نفر به مناطق جنوب اعزام شدند اظهار داشت: اعزام زائرین در دو مرحله صورت گرفت و از یادمان های شرق کارون، اروند، طلائیه، عملیات رمضان، هویزه، حور و شلمچه بازدید ننمود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه دشتی با بیان اینکه زائران راهیان نور مراسم تحویل سال را در منطقه شرق کارون در کنار شهدای گمنام برگزار کردند، ابراز داشت: همچنین برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز در کنار این اردو برگزار شد.

 کاشفی عملکرد مسئولین راهیان نور شهرستان دشتی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اعزام راهیان نور خانوادگی، اسکان  زائرین در مناطق عملیاتی جنوب، استقرار راویان و روحانینون در سطح منطقه از کارهایی است که سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی انجام داده است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه دشتی با بیان اینکه هدف از راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است گفت: این حرکت عظیم فرهنگی در راستای ترویج و بسط و گسترش و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام می‌شود و این حضور در مناطق عملیاتی و بازدید از صحنه‌های رزم رزمندگان سبب می‌شود تا این فرهنگ عیناً منتقل گردد.

بیش از 2000 نفر به سرزمین های نور اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها