خبرهای داغ:
فرمانده تیپ حضرت مهدی سپاه حضرت ولیعصر (عج):

عملیات های دوران دفاع مقدس درس نامه نظامی بسیاری از کشورها/ امنیت حرف اول کشور را می زند

فرمانده تیپ حضرت مهدی سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: رزمندگان ایرانی خودشان خالق تاکتیک و تکنیک در جنگ بودند،برخی از عملیات های دوران دفاع مقدس ایران برای فرماندهان بسیاری از کشورها درس نامه شده است.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۱۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

علی نجفوندی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: هدف از راهیان نور تجدید میثاق با شهدا و پاس کردن درس نامه ای است که رزمندگان ما طی هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تا دندان مسلح که به پشتوانه شرق و غرب قصد تصرف و مصادره خاک را در سراسر کشور داشتند، به خوبی ایستادند.


وی اضافه کرد: آنها مقاومت کردند و با همین نیروی ایمان بود که ماشین دشمن را متوقف و به عقب راندند و همین سیره عملی است که مجاهدان ما از خود به جای گذاشتند تا به نسل های خود بگویند ما با دست خالی و کمترین تجهیزات مقابل دشمن ایستادیم.


فرمانده تیپ حضرت مهدی سپاه حضرت ولیعصر (عج) تصریح کرد: در حالی که برخی از فرماندهان کشور متجاوز عراق بهترین کلاس های آموزشی جهان را دیده بودند در جنگ در مقابل نیروهای خودی جوان مدافع جمهوری اسلامی هم شکست خوردند.


نجفوندی با اشاره به اینکه رزمندگان ایرانی خودشان خالق تاکتیک و تکنیک در جنگ بودند، گفت: برخی از عملیات های دوران دفاع مقدس ایران برای فرماندهان بسیاری از کشورها درس نامه شده مثلا فرمانده ارتش پاکستان پل منطقه اروند و فاو را که مشاهده کرد آن را جزو عجایب جنگ خواند.


وی ادامه داد: امروز به شکلی برنامه ریزی شده تا فرزندانی که مدیران آینده ایران هستند برای بازدید از مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند و بدانند که امنیت حرف اول کشور را می زند؛ ببینند که رزمندگان چطور دفاع کردند تا این امنیت پایدار باشد و اینکه می توان با دست خالی ولی توسل به ائمه اطهار کشور را مدیریت کرد.


فرمانده تیپ حضرت مهدی سپاه حضرت ولیعصر (عج) بیان کرد: این جوانان آیندگان و مسئولان بعدی خواهند بود و وقتی بفهمند که می توان با توکل کار کرد قطعا تأثیرگذاری خوبی بر آنها خواهد داشت.


نجفوندی ادامه داد: برخی از کشورها مثل کره شمالی و جنوبی که اصلا سابقه مبارزاتی ندارند افسانه هایی را در قالب فیلم تهیه کردند که جوانان ایرانی گهگاه دو تا سه ساعت هم به تماشای این فیلم ها مثل جومونگ می نشینند در حالی که ما پیشنیه دفاع از ایران و جنگ هشت ساله (دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم) را داریم.


وی با اشاره به مستندهای روایت فتح و حضور تأثیرگذار شهید آوینی در این برنامه گفت: اگر به فیلم های شهید آوینی دقت شود متوجه می شویم که وی اصلا به تجهیزات نپرداخته است، ما کاتیوشا داشتیم و انواع ادوات شلیک کننده داشتیم که اگر به این آتش ها می پرداخت، اکنون که از دهه 60 به 90 رسیده ایم می توانستیم راحت تر تغییرات سلاح ها و دستیابی به موشک و سلاح های مدرن را تبیین کرد.


فرمانده تیپ حضرت مهدی سپاه حضرت ولیعصر (عج) با مقایسه قدرت نظامی ایران در دوران جنگ و دوران فعلی و خودکفایی و دست برتر ایران در منطقه به لحاظ نظامی و قدرت دفاعی بومی کشور، یادآور شد: در قیاس با توپخانه دهه 60 خیلی پیشرفت کردیم و شهید آوینی به این تجهیزات نپرداخت ولی به دعای کمیل توسل پرداخت و این توسل به ائمه معصومین نشان داد که هنوز این فیلم ها باقی مانده و جوانان ما اصلا از تماشای روایت فتح خسته نمی شوند و احساس می کنند همین الآن است.


به گفته نجفوندی با توجه به این کارهای معنوی که انجام شد الآن در سوریه در مقابل داعش تن در مقابل تانک ایستاده است؛ وقتی انتحاری می زند بدن می پاشد ولی باید دید چه نیرویی است که این بدن را نگه می دارد، در مقابل تانک متلاشی می شود ولی از آنجا عقب نشینی نمی کند و می ماند و پیروز می شود و الحمدلله امروز داعش از صفحه خاکی حذف شده است.


وی بیان کرد: رسانه ما باید دانشگاه شود ولی این شب ها متأسفانه در تلوزیون خواننده ای اجرا می کند که مرد است و ساپورت زنانه پوشیده است و این برای رسانه عیب است و باید به سمتی حرکت کنیم که معنویت را نگهداری کنیم چون این مسئله باعث نجات بخشی اسلام می شود.


فرمانده تیپ حضرت مهدی سپاه حضرت ولیعصر (عج) افزود: این سفیران و جوانان که می خواهند با درایت آینده ایران را بسازند باید به رزمندگان و شهدا تأسی کنند چون آنها از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم و انشاالله مدنظر قرار بگیرد که راهیان نور یاد دادن سیره عملی به جوانانی است که نسل آینده مدیریت این کشور را می سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار