خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دزفول:

دیدار با خانواده‌های شهدا موجب عزت انسان می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۰۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دزفول؛ سرهنگ هادی سعادت زاده در دیدار با خانواده‌های شهدا دراین شهرستان؛با تاکید بر امنیت و تدوام انقلاب که ناشی از خون شهدای گرانقدر است افزود:سپاه و بسیج هم قدردان ایثارگری شهیدان و خانواده گرانقدر آنان بوده و هست و این راه را ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم در منزل خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان باعث کسب روحیه و خدمت به جامعه می‌شود گفت:عزت، امنیت و اقتدار این مرزبوم در جهان مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و ایثارگران این مرزبوم است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول، درادامه بیان کرد: امروز احتیاج داریم از شهدا الهام بگیرم و مخصوصا که انقلاب اسلامی رفته رفته در سطح بین الملل تاثیر گذار شده فوق العاده قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ارتقا یافته است و در واقع ملتی که دشمنش زیاد شده و این همه دشمنانش در هیاهو بر علیه ایران است پیام بزرگی دارد و این پیام، پیام قدرتمندانه انقلاب اسلامی و پیروزی بر مستبکران است.

سرهنگ سعادت زاده تصریح کرد: ایثارگری ها، رشادت ها جان فشانی ها رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی، به عنوان اسطوره های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است .

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت جامعه ما را مصون می کند افزود: جامعه و نسل فعلی و آینده ما، نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است و رمز پیروزی انقلاب اسلامی نیز در جنگ تحمیلی رهبری های امام راحل و تبعیت رزمندگان اسلام از ولایت فقیه بود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول، گفت: جایگاه امروز همه مسئولان به واسطه خون شهداست و همه شهدا مدیون شهدا و خانواده های آنان هستند که وظیفه دارند به ملت خدمت کنند.

شایان ذکر است با اهداء هدیه و لوح تقدیری از چند خانواده شهید درشهرستان دزفول تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها