مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در حاشیه نشست ستاد سفرهای نوروزی استان گفت: شش هزار و 827 نفر در این مدت از مقبره الشعرا بازدید کردند که بیشترین بازدید مربوط به سوم فردین ماه با دو هزار و 743 نفر بازدید کننده است.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۹۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمد پور، افزود: از این تعداد بازدید کننده 33 گردشگر خارجی از مقبره الشعرا بازدید کردند.
وی با اشاره به آمادگی 56 امامزاده در استان جهت پذیرایی و ارائه خدمات به زائران، ادامه داد: همچنین 49 مسجد در تبریز و 61 مسجد در شهرستان ها آماده ارائه خدمات به نمازگزاران است.
محمدپور اظهار کرد: 57 نمازخانه در پارک ها و اماکن گردشگری نیز فعال است و همچنین برای اولین بار 130 کانون فرهنگی و هنری و کتابخانه مساجد در ایام نوروز برای ارائه خدمات فرهنگی به مسافران اعلام آمادگی کرده اند.
وی درباره فعالیت سینماهای استان در تعطیلات نوروز گفت: فیلم های مختلف در 7 نوبت در سینماها در حال اکران است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: همچنین برای سفره خانه های معرفی شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مجوز اجرای موسیقی زنده صادر شده است.
وی اظهار کرد: مقبره الشعرا، خانه پروین، موزه کاریکاتور و بهتونی از جمله اماکن فرهنگی مورد توجه گردشگران در طول تعطیلات نوروزی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها