امام جمعه منطقه آزاد ارس:

مبارزه با فساد هزینه دارد/ ارس پر شده از تبلیغات کنسرت ها

امام جمعه منطقه آزاد ارس با واکنش به انتشار عکس خود در فضای مجزی و آمدنیوز، گفت: کارهای مهمی در مبارزه با فساد انجام داده و ضمن تلاش برای برپایی عدالت، با سرمایه‌داران «گردن‌کلفت» مقابله کرده است و آن‌ها خواسته‌اند با این‌کار «دق دلی‌شان» را سر او خالی کنند.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۹۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳

حجت الاسلام سالار سنجری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: مدت‌هاست منتظر اتفاقات اخیر بوده است و مبارزه خویش با فساد را عامل چنین اقدامات تخریبی می داند.

وی ادامه داد: بنری که عکس آن در فضای مجازی پخش شده، نه از طرف ستاد اقامه نماز جمعه بوده و نه از طرف دفتر امام جمعه؛ بلکه روابط عمومی یکی از ارگان‌ها با نیتی خیر این بنر را در «فضای غربت» جلفا که پر شده از تبلیغات کنسرت‌ها، به صورت «خودجوش» نصب کرده است.

حجت الاسلام سنجری اضافه کرد:  پیش از اینکه عکس بنر، سوژه فضای مجازی شود، از شهردار جلفا خواسته نسبت به حذف آن اقدام کنند ولی بلافاصله پس از آن گفتگو عکس در فضای مجازی به صورت گسترده‌ای پخش شده است.

به عقیده حجت‌الاسلام حاجی سنجری، اینکه «آمدنیوز» هم عکس بنر را منتشر کرده، نشان می‌دهد که سمت و سوی انتشاردهندگان فقط «شخص» او نبوده است.

او همچنین گفت که در گفتگویی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار این استان، خواستار آن شده که «اجازه ندهند که جلفا و منطقه آزاد ارس تبدیل به حیاط خلوتی برای انجام برخی اقدامات باشد».

مبارزه با فساد هزینه دارد/ ارس پر شده از تبلیغات کنسرت ها

از صبح روز گذشته عکسی در فضای مجازی درحال انتشار است که در آن بنری مشاهده می‌شود که نوشته آن، مردم را به سمت نماز جمعه هدایت می‌کند و تصویر نسبتا بزرگ امام جمعه جلفا بر روی آن قرار دارد. همچنین شعار سال، یعنی «حمایت از کالای ایرانی» هم بر روی آن نوشته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار