مشاور فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با بیان اینکه اردوهای راهیان نور باعث زنده ماندن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری رزمندگان در طول دفاع مقدس می‌شود، افزود: حضور یافتن در کاروان راهیان نور در حقیقت یک دعوتی است که از سوی خود شهدا انجام شد.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۸۰
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار عین الله فتحی، مشاور فرهنگی فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا گفت: ارزش‌های دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور و هنرهای نمایشی زنده نگه داشته می‌شود تا نسل‌های بعدی انقلاب از آن بهره‌گیری کنند.
 
وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور باعث زنده ماندن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری رزمندگان در طول دفاع مقدس می‌شود، افزود: حضور یافتن در کاروان راهیان نور در حقیقت یک دعوتی است که از سوی خود شهدا انجام شد.

مشاور فرهنگی فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با بیان اینکه ما در این مکان مقدس مهمان کسانی هستیم که خود خاکی بوده‌اند ولی حالا آسمانی شدند و در دل همگان جا خوش کرده‌اند، تصریح کرد: اگر ما بخواهیم ایثارگری فرهنگ مردم ما شود باید ارزش‌های دفاع مقدس را در قالب اردوهای راهیان نور و هنرهای نمایشی زنده نگه‌داریم تا سایر نسل‌ها از این سفره‌ای که شهدا برای ما پهن کرده‌اند بهره‌مند شوند.

سرهنگ پاسدار عین‌الله فتحی اظهار کرد: حضور در کاروان راهیان نور چندین سال است که به برکت خون‌های پاک شهدا و با تلاش دلسوزان انقلاب بر قرار شد و ثمرات ارزشمندی به‌همراه دارد.

سرهنگ فتحی با بیان اینکه اثرگذارترین برنامه در اردوهای راهیان نور فعالیت‌های فرهنگی است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی باید هدفمند و اثرگذار برگزار شود تا همه مراجعه‌کنندگان از این سفر معنوی بهره کافی را ببرند.

وی با اشاره به اینکه ترویج ایثار و شهادت می‌تواند نشانه بارز اردوهای راهیان نور باشد، گفت: جوانان با حضور در اردوهای راهیان نور درس ایستادگی و مقاومت را تمرین می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها