امام جمعه رامسر با تاکید بر حمایت و خرید کالای ایرانی گفت: نکته بسیار مهم تبلیغات منفی نسبت به کالای ایرانی است که باید جلوی آن گرفته شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۵۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدجعفر رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رامسر با تبریک سال ۹۷ به حضور بی‌سابقه گردشگران و مسافران نوروزی در رامسر اشاره کرد و افزود: از مردم و ستاد خدمات سفر برای مهمان‌نوازی تشکر می‌کنم و امیدوارم همشهریان رعایت مهمانداری را کرده و در مقابل مهمانان نوروزی نیز رعایت حال مردم رامسر را داشته باشند تا برای همه مردم ایام به خوبی سپری شود.

وی به مسؤولان نظامی و انتظامی نیز توصیه کرد: در برخورد با متخلفان و بروز مشکلات با جدیت اما مهربانانه برخورد کنند.

امام جمعه رامسر با اشاره به سخنرانی تاثیرگذار و راهگشای رهبر معظم انقلاب در روز اول نوروز و پیام نوروزی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با دقت فراوان راهکار ارائه می‌دهند که مشکلات کشور با به‌کارگیری آن‌ها توسط مردم و مسؤولان تا پایان سال رفع می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه شعار سال‌ها تنها به صورت کنفرانس ارائه می‌شوند، افزود: رهبر معظم انقلاب در سال جدید به سمت مردم روی آورده است تا حمایت از کالای ایرانی به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

رضایی خاطر‌نشان کرد: اگر مردم و به ویژه جوانان پای‌کار باشند مشکلات حل می‌شود که امیدواریم با ورود جوانان در مسیر اقتصاد مقاومتی گام برداشته و بر این اساس کیفیت کالا‌ها نیز افزایش یابد.

وی با اشاره به تاریخ گذشته ایران افزود: کشور متمدن و دارای امکانات و هوش ایرانی باید برند بین‌المللی داشته باشد که با حمایت مردم این مهم امکان‌پذیر می‌شود.

امام جمعه رامسر با تاکید بر حمایت و خرید کالای ایرانی در سال ۹۷ گفت: نکته بسیار مهم تبلیغات منفی نسبت به کالای ایرانی است که باید جلوی آن گرفته شود تا با افتخار کالای ایرانی را معرفی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها