خبرهای داغ:
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: بسیج زحمتکش ترین قشر کشور است که هر جا در صحنه حضور داشته است، موجب تقویت انقلاب اسلامی شده است. ب
کد خبر: ۹۰۰۲۰۱۶
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از اهواز، عبدالحمید امانت بهبهانی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان بیان داشت: امانت بهبهانی گفت: بسیج خوزستان یکی از سازمان هایی است که همواره برای امنیت و آرامش تلاش کرده است و با کمک نیروهای بسیج باندهای بزرگ مواد مخدر متلاشی و سرکردگان این باندها به دار مجازات آویخته شده اند.

وی افزود: بسیج مظلوم‌ترین و زحمتکش ترین قشر کشور است که هر جا در صحنه حضور داشته است، موجب تقویت انقلاب اسلامی و تحقق اهداف مقام معظم رهبری شده است.

امانت بهبهانی عنوان کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی و همچنین سربازان گمنام امام زمان (عج) خدمات ارزنده خود را در راه حفظ نظم و قانون به کار می گیرند و تلاش اعضای بسیج به عنوان نیروی انقلابی داوطلب، همواره قابل مشاهده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: معاونت پیشگیری دستگاه قضایی به کمک همه سازمان های دولتی و خصوصی نیاز دارد و قطعاً با همکاری و همراهی نیروهای بسیج می­توان شاهد کاهش آسیب­های اجتماعی در استان باشیم.

وی افزود: مصرف مواد مخدر موجب فروپاشی خانواده­‌های زیادی در کشور شده است به طوری که در پرونده­‌های طلاق و اختلافات خانوادگی، ردپای مواد مخدر را می‌توان دید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها