خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز گفت: اینجا جای مصلحت اندیشی نیست و باید از حکم خداوند دفاع کرد. از مسئولان امر می‌خواهیم که توطئه برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای و دشمنان در زمینه کشف حجاب و بی‌اعتنایی به احکام خداوند را در نطفه خفه کنند.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۰۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین میر احمد رضا حاجتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز ضمن رعایت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: در ماه رجب یکی از بهترین اعمال پیوند با ولایت است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه استمرار راه پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است، افزود: هر چقدر توصیه‌های مقام معظم رهبری را جدی‌تر بگیریم و آن‌‎ها را نصب‌العین خودمان قرار دهیم بیشتر در راه ولایت قدم برداشته‌ایم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه تمام شیاطین جمع شده‌اند که در مقابل اسلام قرار بگیرند، بیان کرد: به سال 96 که نگاه کنیم فهرست متنوعی از توطئه‌های دشمنان را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه بی‌تردید هدف نهایی همه توطئه‌ها رسیدن به سنگر ولایت فقیه است، گفت: امروز بیش از 500 سازمان به ظاهر مردم نهاد در کشور در حال تلاش برای تغییر سبک زندگی مردم است.

حاجتی عنوان کرد: قطعا یک عده‌ای دارند به تغییر سبک زندگی مردم به صورت عامدانه دامن می‌زنند. نیروی انتظامی و دستگاه قضایی باید هوشیار باشد. کشف حجاب‌ها را باید محکم جواب دهند.

وی ادامه داد: اینجا جای مصلحت اندیشی نیست و باید از حکم خداوند دفاع کرد. از مسئولان امر می‌خواهیم که توطئه برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای و دشمنان در زمینه کشف حجاب و بی‌اعتنایی به احکام خداوند را در نطفه خفه کنند.

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد: ریشه خیلی از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیادها بی‌بندوباری و ولنگاری‌ها است. بیش از 270 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان درصدد تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی به سبک زندگی غربی است.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، خاطرنشان کرد: ما باید از هر تولید ایرانی حمایت کنیم حتی اگر یک فیلم باشد مانند فیلم "به وقت شام" که جریان روشنفکری غرب‌زده آن را بر نتافت.

حاجتی یادآور شد: واگن‌‌هایی که واگن پارس می‌تواند آن را بسازد چرا از چین وارد شود! چرا میلیاردها دلار جنس از خارج یا با قاچاق و یا از مبادی رسمی وارد شود که 370 هزار شغل نابود شود.

وی افزود: استانداری، حوزه‌های علمیه، شهرداری‌ها، دانشگاهیان، نمازگران و همه اقشار مختلف مردم در زمینه حمایت از کالای ایرانی به عنوان یک استراتژی اقدام کنند البته این موضوع دو سویه است و دولت باید همکاری کند و تولید کننده نیز با ارتقا کیفیت و کاهش قیمت مردم را ترغیب کنند.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: آل‌سعود حتی حریف بسیج و سپاه خوزستان نیست پس بن‌سلمان زیاده گویی نکند و قدرتش را با قدرت ایران مقایسه نکند.

وی خطاب به مسئولان بنیاد شهید گفت: امروزه شهدای ما در گلزار شهدای اهواز گمنام شده‌اند. مشکلات گلزار شهدا را برطرف کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها