فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
در اولین روز سال 97 و همزمان با شهادت حضرت امام علی النقی(ع) ؛فرمانده و جانشین ناحیه روح الله یزد در مراسمی که در محل دفتر امام جمعه استان برگزار شده بود؛شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۸۱
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی با بیان اینکه خداوند به شهدا وعده داده که اجازه نمی‌دهد که خون آن‌ها پایمال نشود، در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: امام هادی علیه السلام با این که شدیدا تحت نظر بود، اما از پای ننشست و فعالیت‌های خود را به شیوه‌ای مطابق اوضاع زمان خویش به پیش برد. از مهمترین فعالیت‌های ایشان این بود که به مردم از راه‌های گوناگون آگاهی داده و منصب امامت و مقام علمی خود را در طی سخنان خویش و در مناظرات و پرسش و پاسخ‌های علمی، آشکار کرده و تثبیت کنند. همچنین عدم مشروعیت حکومت بنی عباس را تبیین می‌کردند. یکی دیگر از محور‌های فعالیت امام، آماده کردن مردم و شیعیان نسبت به غیبت حضرت مهدی علیه السلام بود. البته ایشان با نهایت احتیاط و جلوگیری از حساس شدن حکومت، این موضوع را به طور سربسته در ضمن سخنان خویش ذکر می‌فرمودند.
وی افزود: نامگذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب، آیت الله العظمی خامنه ای، رسمی نیکو است که به صورت هدفمند از سوی ایشان برای حل مشکلات اساسی ایران، بنا نهاده شده است. شاید کمتر مقام سیاسی در جهان چنین با صراحت در مورد نیاز‌های کشورش با مردم سخن می‌گوید و اینچنین واضح و روشن ابزار لازم برای تصمیم گیری در برابر مشکلات پیش رو را در اختیار مسئولین قرار می‌دهد. با این اوصاف نامگذاری هر سال به صورت یک سنت حسنه عموم مردم و مسئولین را متوجه نیاز‌های روز کشور برای دستیابی به افق‌های رشد و تعالی می‌کند.
وی همچنین اذعان کرد:تقویت اقتصاد؛ اولویت کاری کشور است و به همین دلیل است که چندین سال متوالی مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌ها مسأله اقتصادی را مطرح می‌کنند.
ارسال نظرات