خبرهای داغ:
آیا هرگز از خود پرسیده ایم که چرا رهبر فرزانه انقلاب چند سالی است در بیانات راهبردی خود حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی را مورد تاکید قرار داده و در مناسبت های مختلف به آن اشاره می کنند.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۷۵
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواب این سوال را اگر به صورت عمقی نیز درک نکرده باشیم با یک حساب سر انگشتی و سطحی می توان دریافت که مصرف کالای ایرانی مساوی تولید آن است و تولید کالای ایرانی انگیزه تنوع و کیفیت را در تولید کننده برای تقاضای بیشتر افزایش می دهد.

بر همین اساس این پیام راهبردی رهبر فرزانه انقلاب در نامگذاری امسال به عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اگر در جامعه به عنوان وظیفه فردی چون دیگر مسئولیت های اجتماعی فرهنگ سازی و نهادینه شود قطعا موجب شکوفایی اقتصاد و بروز و ظهور خودکفایی در بسیاری از حوزه های اقتصادی خواهد شد.

اقتصادی که پس از توطئه های مختلف از آغاز انقلاب تاکنون، چند سالی است حربه دشمن برای وابستگی ایران به کشورهای ابرقدرت شده است و برای اینکه بتوانند آن را تشدید و تمدید کنند هر سال با عناوین مختلف در این جبهه بر فرهنگ ما می تازند.

آیا وقت آن نرسیده است ملت ایران چون دیگر عرصه ها نیز در سنگر اقتصادی مقابل هجمه های دشمن بایستند و مانع فرصت طلبی دشمن برای تاخت و تاز شوند، آیا وقت آن نرسیده است که به کار و هنر هم وطن خود بها دهند به جای اینکه مرغ همسایه را غاز بشمارند؟!

آیا وقت آن نیست خوب تامل کنیم و به جای ارج نهادن به کالاهای لوکس خارجی و ... دستان تاول زده کارگران خودمان را ارج نهیم و مانع بیکاری آن ها و تبعات آن چون آسیب های اجتماعی محتلف شویم.

اکنون وقت آن است که دست به دست هم دهیم و با مصرف کالای ایرانی حمایت خود را از کارگران؛ این سربازان جبهه اقتصاد اعلام کرده و بار دیگر با لبیک گویی به فرمان رهبر فرزانه انقلاب نقشه های شوم دشمنان را در تضعیف اقتصادمان نقش برآب کنیم.

حمایت از کارگران موجب گردش چرخه کار در کشور شده و تولید و اشتغال رونق می گیرد و اگر شاهد چنین گردش روزگار کشورمان باشیم هیچ کشوری نمی تواند بر اقتصاد ما بتازد چراکه سربازان اقتصادی ما در عرصه های کشاورزی، صنعتی و تولیدی چون دوران دفاع مقدس، دیده بان و سنگرساز اقتصادمان خواهند بود.

رقیه غلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها