معظم له وقتی احساس کردند مسئولین همت لازم در خصوص اقدام و حمایت از ظرفیت، استعداد داخلی و اقتصاد مقاومتی را ندارند و در این زمینه کم کاری های زیادی صورت می گیرد، به سوی مردمی نگاه برد که همواره جلوتر از مسئولین در امورات کشور، ضمن تبعیت از ولایت، جدی عمل می کنند.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۶۰
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معظم له وقتی احساس کردند مسئولین همت لازم در خصوص اقدام و حمایت از ظرفیت، استعداد داخلی و اقتصاد مقاومتی را ندارند و در این زمینه کم کاری های زیادی صورت می گیرد، به سوی مردمی نگاه برد که همواره جلوتر از مسئولین در امورات کشور، ضمن تبعیت از ولایت، جدی عمل می کنند.

ایشان اینبار خطابش را به سوی مردمی برد که عملا  میتوانند حمایت از کالا و تولید داخلی را ثابت و در آن نقش آفرینی کنند.

این همان فرمان آتش به اختیاری است که مردم باید وارد صحنه شده و نتیجه بگیرند، در این عرصه مردم باید مقید باشند و با خرید  کالای داخلی و پرهیز از خرید کالای دارای برند خارجی، راههای رشد و تولید اقتصاد و کمک به صنایع تولیدی کشور را فراهم نمایند.

مسئولین با حمایت از کسانیکه در تولیدات داخلی  نقش دارند با واگذاری وام های کم سود و جلوگیری از کالای قاچاق از ضربه به اقتصاد و تولید داخل سهم موثری ایفا نمایند.

قطعا پذیرفتنی نیست، همزمان با زمان بهره برداری محصولات داخلی، کالای خارجی وارد کشور شده و  جایگزین کالای ایرانی و دسترنج تولیدکنندگان داخل گردد.

اینگونه اقدامات به زیان تولید داخل شده و لذا مسئولین با دقت نظر  و مراقبت لازم حمایت خود را عملی سازند.

سیدحسین عابدزاده/

ارسال نظرات
پر بیننده ها