خبرهای داغ:
سرهنگ نصرالله بیگلری گفت: در سومین روز از فروردین ماه تاکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در "آزاد راه "کرج به قزوین " و در آزاد راه "قزوین- رشت" و"قزوین به زنجان" هستیم.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۵۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین سرهنگ نصرالله بیگلری در تشریح این خبر اظهار داشت: در سومین روز از فروردین ماه تاکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در "آزاد راه "کرج به قزوین " و در آزاد راه "قزوین- رشت" و"قزوین به زنجان" هستیم.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در سایر محور های استان عادی و روان است افزود: خوشبختانه با همکاری کلیه سازمانها و ادارات مرتبط با امر ترافیک و همیاری و تعامل هموطنان عزیزمان و رعایت قوانین و مقررات توسط آنان در روز دوم فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان قزوین هیچگونه تصادف منجر به جرح و فوت واقع نشده که جای تشکر از رانندگان قانونمند دارد.

سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه پلیس راه بدون اغماض با رانندگان متخلف برخورد خواهد کرد از کلیه رانندگان خواست ضمن همکاری با پلیس راه در طول مسیر سفر و رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، در زمان خستگی و خواب آلودگی با هدایت خودرو به پارکینگ و استراحت کافی به سفر خود ادامه داده و از پارک کردن خودرو در لاین اضطرار آزاد راه ها به جد خودداری کنند.

1010/پ20/ب45

ارسال نظرات
پر بیننده ها