جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کشف 88 درصدی سرقت‌ها در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: طی 4 روز اول طرح نوروزی 88 درصد سرقت‌ها در استان کشف شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۵۵
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسن مفخمی‌شهرستانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس از 27 اسفندماه سال 1396 آغاز شد، اظهار کرد: تا دوم فروردین ماه سال 1397 برابر گزارشات واصله و ثبت دوربین‌های پایش تصویری بیش از 10 میلیون و 500 هزار تردد در سطح جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به افزایش 6 درصدی تردد ها طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از ورود بیش از 311 هزار دستگاه خودرو در چهار روز آغاز طرح نوروزی از مبادی 6 گانه ورودی به استان مازندران خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران افزود: برابر آمارها استان مازندران رتبه چهارم کشور از لحاظ تردد را دارد و محورهای "ساری – قائم شهر" – " قائم شهر – بابل" ، " بابل – بابلسر" ، "چالوس – عباس آباد" از محورهای پر تردد استان بوده‌اند.  

این مسؤول قانونمندی و رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مردم را در کاهش و پیشگیری از حوادث بسیار موثر دانست و ادامه داد: پلیس به تنهایی قادر به برقراری نظم و امنیت نبوده و نقش مردم تعیین کننده است.  

مفخمی با اشاره به افزایش 9 درصدی کشفیات سرقت در سطح استان طی این مدت، بیان کرد: 88 درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز کشف شد.

وی افزود: از این مقدار کشفیات 47 درصد مربوط به کلاننتری‌ها و پاسگاه‌ها و 53 درصد مربوط به پلیس آگاهی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه مردم نقش مهمی در پیشگیری و کاهش جرائم دارند، بر تعامل و همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها