خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان خبرداد:

بازدید ۴۴۰نفر از مناطق عملیاتی جنوب

جانشین سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان گفت: امسال ۴۴۰نفر از شهرستان تاکستان پس از اعزام به مناطق عملیاتی از یادمان ها و محل عملیاتهای دفاع مقدس دیدن کردند.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۱۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

جانشین سپاه ناحیه امام علی شهرستان تاکستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در طلائیه گفت: امسال ۴۴۰نفر از شهرستان تاکستان پس از اعزام به مناطق عملیاتی از یادمان ها و محل عملیاتهای دفاع مقدس دیدن کردند.
حمیدرضا حقایق پور در گفتگو با خبرنگار بسیج در طلائیه گفت: ۴۴۰ نفر از شهرستان تاکستان از مناطق عملیاتی بازدید کردند و از برنامه های متنوع جهت بهره معنوی و آشنایی با رشادت ها و سیره شهدا برنامه های متنوعی را در نظر گرفتم.
وی در ادامه اظهار داشت: سهمیه اعزام شهرستان تاکستان ۴۰۰نفر بود به دلیل استقبال بی نظیر مردم و با هماهنگی های صورت گرفت ما ۴۷۰نفر اعزام داشتیم که هم اکنون در منطقه طلاییه در حال زیارت مناطق نور هستند..
حقایق پور در ادامه ضمن ارج نهادن به مقام شهدا گفت:تمام کارهای فرهنگی ،خروجی آن باید به نفع فرهنگ انقلاب باشدتا بتوانیم درسایه کار بزرگ معنوی فرهنگ سازی مناسبی داشته باشیم.
جانشین سپاه ناحیه امام علی تاکستان در پایان گفت:این حرکت راهیان نور بزرگترین کار فرهنگی پس از پیاده روی اربعین می باشد و بی شک با گره خوردن به اربعین جمعیت جهانی منجی را از خدا طلب خواهد کرد.

1002/ت20/ب42

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار