خبرهای داغ:
رزمنده دوران دفاع مقدس:

جز دفاع و سرکوب متجاوز راهی نداشتیم

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: برای دنیا ثابت شد که جنگ با ایران که مکتب عاشورا با آن عجین شده جزشکست راهی نیست و جوانان ایران زمین با الهام از فرامین امام مستضعفان توانستند در برابر تمام دنیای شیطان به ایستد.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۱۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

رزمنده دوران دفاع مقدس در طلائیه در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: صدام توسط کشورهای عربی و غربی تا دتدان مسلح گردید و تمام امپراطوری های دنیا از وی حمایت کردند و ایران راهی جز دفاع نداشت.
وی در ادامه اظهار داشت: برای دنیا ثابت شد که جنگ با ایران که مکتب عاشورا با آن عجین شده جزشکست راهی نیست و جوانان ایران زمین با الهام از فرامین امام مستضعفان توانستند در برابر تمام دنیای شیطان به ایستند.
قزلباش تصریح کرد:۸سال در دوران دفاع مقدس جنگیدیم و صدام و آمریکا تصمیم داشتند خوزستان را بگیرندتا از منابع نفت و گاز آن تا بی نهایت استفاده کنند و بال اقتصادی کشور را نابود کرده تا بتوانند انقلاب را ساقط نمایند اما با اتحاد و روحیه جنگندگی که رزمندگان نشان دادند در تاریخ ماندگاد گردید که با همه دنیا جنگیدیم اما ذره ای عقب ننشستیم.
رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: جنگ زمانی به یک کشور تحمیل می شود که توان دفاعی و نظامی یک ملت روبه انحطاط و فروپاشی برود و انقلاب با توجه به فروپاشی ارتش و کاهش نیروهای کلاسیک و جنگ داخلی صدام بهترین زمان را برای حمله به ایران انتخاب کرد اما عاشورا و رهبری پیامبرگونه امام امت توانست تمام جوانان را با رمز یاحسین برای دفاع تهییج کند و در این نقطه جان بسیاری از بهترین های انقلاب پرپر شدند اما هرگز به ملت خویش پشت نکرده و در صحنه مقاومت به ملکوت رسیدند.

1002/ت30/ب40

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار