خبرهای داغ:
زائر راهیان نور:

سرزمین نور ما را به سوی خود می خواند

زائر راهیان نور گفت: همه مدیون شهدا هستیم و برای امدنمان هیچ دلیلی وجود ندارد جز عشق و علاقه به ایثار و شهادت که جوانان ایران زمین به درستی آن رامعنا کردند
کد خبر: ۹۰۰۱۹۱۰
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

زائر راهیان نور و از خادمیاران کانون قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: ما خود به اینجا نیانده ایم بلکه شهدا ما را فراخواندندو در سرزمین نور به ندای ملکوتیشان آشنا هستیم.
وی در ادامه گفت:همه مدیون شهدا هستیم و برای امدنمان هیچ دلیلی وجود ندارد جز عشق و علاقه به ایثار و شهادت که جوانان ایران زمین به درستی آن رامعنا کردند. برای بار سوم بوده که به این سرزمین مقدس یا کربلای ایران می آیم و هربار علاقه من بیشتر می شود.
محسن حسنی در ادامه اظهار داشت: کمبود زمان باعث شده است که نتوانند به ه معنوی را به درستی از این سفر داشته باشیم زیرا انس گرفتن با محیط برای تاثیر گذاری بیشتر نیاز است اما کمبود زمان این اجازه را نمی ده .
حسنی در پایان تصریح کرد:دنیا از شهدا به نیکی یاد خواهد کرد و تاریخ برای آیندگان داستان رشادت های جوانان این سرزمین را در گوش کودکانش زمزمه خواهد کرد.دفاع مقدس ایران را سربلند کرد و جهاد و شهادت معنای واقعی یافت و عاشورا و حرم از غربت خارج شدند.

1002/ت20/ب38

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار