خبرهای داغ:
سرهنگ بیگلری از افزیش ۱۷ ممیز ۵ درصدی حجم تردد و ۲۲ ممیز ۳ درصدی مصرف سوخت در 8 روز گذشته در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۰۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری در تشريح اين خبر گفت: از آغاز رزمایش ترافیکی طرح نوروزی از بیست وچهارم اسفند 96 تاکنون 7 میلیون و 203 هزار و 234 دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان تردد کرده اند که با میانگین بیش از 900 هزار دستگاه در هر روز افرایش ۱۷ ممیز ۵ درصدی تردد نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین طی 8 روز گذشته 14 میلیون 465 هزار لیتر سوخت در جایگاههای سوخت استان قزوین به مسافرین عرضه شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21.3 افزایش دارد .

رئيس پليس راه استان قزوين افزود: پیش بینی می شود با پایان تعطیلات نیمه اول نوروز در مورخه پنجم و ششم فروردین ماه 97 با افزایش حجم سفر و ترافیک سنگین و نیمه سنگین در مسیرهای منتهی به پایتخت بالاخص محور اتوبان "قزوین – کرج" ، اتوبان "قزوین – زنجان" و آزاد راه "قزوین - رشت" مواجه باشیم.

سرهنگ بیگلری از هموطنان خواست: بازگشت از سفر را مدیریت و آن را به ساعات پایانی موکول نکرده و برای رسیدن به مقصد از عجله و شتاب پرهیز و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، سفر خوش و ایمن را در دفتر خاطرات زندگی در نوروز سال 97 ورق بزنید.

1010/پ30/ب37

ارسال نظرات
پر بیننده ها