خبرهای داغ:
مسوول آموزش سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع):
مشهدی حسینی عنوان کرد: امروز از تفکر دفاع مقدس یاد می شود و فرهنگ ایثار و شهادت مطرح است
کد خبر: ۹۰۰۱۹۰۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

بهزاد مشهدی حسینی مسوول آموزش سپاه امام حسن مجتبی(ع) و فعال فرهنگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: راهیان نور یکی از عوامل موثر در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن می باشد.

وی گفت: راهیان نور، مشهد عزیزانی است که هر کس به طریقی با آنان انس می گیرد و با مدد گرفتن از آنان از پیچ و خم زندگی به راحتی عبور می کند.

مسوول آموزش سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس دشمن از طریق جنگ سخت نتوانست وارد عمل شود و اکنون می خواهد با جنگ نرم و از طریق تهاجم فرهنگی، کشور ما را به زانو درآورد.

مشهدی حسینی افزود: اردوهای راهیان نور یکی از عوامل موثر در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن می باشد که مانند سدی محکم، برابر فعالیت های ضد ارزشی و انقلابی دشمنان انقلاب ایستاده است.

وی عنوان کرد: هدف از اجرای این حرکت عظیم فرهنگی، تجلیل از یک رزمنده یا افرادی خاص نیست بلکه معرفت و شناخت هدفی بزرگ است که فرزندان این آب و خاک، روزی برای ان هدف جان دادند.

مسوول آموزش سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) افزود: امروز از تفکر دفاع مقدس یاد می شود و فرهنگ ایثار و شهادت مطرح است.

مشهدی حسینی اضافه کرد: در بحث جنگ نرم مشاهده شده است که بسیاری از افراد حاضر هستند با تمام وجود، مانند دوران دفاع مقدس به صحنه آمده و به وظیفه خود عمل کنند.

وی یادآور شد: امروز دفاع مقدس باعث شده که از ارزش ها و جانفشانی های رزمندگان به نیکی یاد کنیم و به عنوان الگو ادامه دهنده راه آنها باشیم.

1010/ت30/ب35

ارسال نظرات
پر بیننده ها