خبرهای داغ:
ایراندوست گفت: جامعه امروز ما نیاز ویژه به تغذیه فرهنگ غنی اسلامی دارد و این نیاز ، از طریق کاروان های راهیان نور رفع می گردد
کد خبر: ۹۰۰۱۹۰۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

فردوس ایراندوست مسوول بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: جامعه امروز ما نیاز ویژه به تغذیه فرهنگ غنی اسلامی دارد و این نیاز ، از طریق کاروان های راهیان نور و سفرهای زیارتی به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور می تواند تا حدود زیادی رفع گردد.

وی گفت: اگر در برنامه ریزی اردوهای راهیان نور با دقت به وقوله فرهنگ نظر افکنده شود، می تواند تاثیرات شگرفی بر فضای عمومی جامعه داشته باشد.

مسوول بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: راهیان نور باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه اسلامی نهادینه شود. آثار تاریخی و معنوی هشت سال دفاع مقدس، هویت ما را نشان می دهد.

ایراندوست افزود: مشاهده مناطق عملیاتی دفاع مقدس باعث می شود که بخش مهمی از هویت تاریخی خود را ببینیم و این فضای جغرافیایی بخشی از میراث فرهنگی ما می باشد.

وی عنوان کرد: هدف از مشاهده دانش آموزان از مناطق عملیاتی، ایجاد فضایی برای شناخت مظلومیت ایران در آن برهه از زمان و فداکاری فرزندان میهن اسلامی می باشد تا دانش آموز بداند که در شرایط سخت چگونه باید مشکل را حل نماید.

1010/ت30/ب34

ارسال نظرات
پر بیننده ها