خبرهای داغ:
رزمنده 8 سال دفاع مقدس:

عملیات کربلای 5 محاسبات نظامی دشمن را به هم ریخت

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: عملیات کربلای 5 باعث شد نگاه دشمن به ما عوض شود و پس از این عملیات موفقیت آمیز رزمندگان اسلام بود که دشمن درصدد تصویب قطعنامه ای برآمد تا ازپیشروی نیروهای اسلام جلوگیری کند و قطعنامه 598 را کلید زد.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۰۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حاج تقی نظری از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با حضور در جمع زائرین بوئین زهرا، به تشریح عملیات کربلای 5  پرداخت.
تقی نظری با بیان اینکه عملیات کربلای 5 در نتیجه لو رفتن عملیات کربلای 4 طراحی و به مرحله اجرا درآمد افزود: این عملیات را می توان سخت ترین عملیات دفاع مقدس نامید چون دشمن موانع غیر قابل عبوری را برای نیروهای اسلام ایجاد کرده بود.
وی اظهار داشت: شهر بصره برای عراق چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ ژئوپولیتیکی اهمیت ویژه ای داشت و به همین دلیل عراقی ها با چنگ و دندان در برابر نیروهای اسلام مقاومت کردند تا بصره به دست نیروهای اسلام نیفتد.
این رزمنده دفاع مقدس که خود نیز در این عملیات حضور داشت در پایان سخنان خود گفت: عملیات کربلای 5 باعث شد نگاه دشمن به ما عوض شود و پس از این عملیات موفقیت آمیز رزمندگان اسلام بود که دشمن درصدد تصویب قطعنامه ای برآمد تا ازپیشروی نیروهای اسلام جلوگیری کند و قطعنامه 598 را کلید زد.
2001/پ20/ب32

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار