خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شیراز گفت: از این تاریخ مردم باید فرمایشات رهبری را از دولت مطالبه کنند.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۰۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت‌الاسلام محمد حسن مرادی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با بیان اینکه رهبری بارها اعلام کردند که مشکلی در این کشور نداریم که قابل حل شدن نباشد و توجه کنید که فرمایشات رهبری توصیه اقتصادی نیست بلکه فرمانی است که باید اجرایی شود تأکید کرد: از این تاریخ مردم باید فرمایشات رهبری را از دولت مطالبه کنند.

وی با خاطرنشان کردن اینکه متاسفانه امروز علاوه بر پوشاک حتی سنگ قبر و وسایل پیش‌پا افتاده دیگر هم از خارج وارد می‌شود تصریح کرد: برخی مسئولین دچار کمکاری و تنبلی بوده و هستند که این فرمایش رهبری باید هرچه سریعتر اجرایی شود.

امام جمعه موقت شیراز یادآور شد: فرمایشات رهبری در بحث صرفه جویی مطرح شد که در این راستا نیز موضوع آب را باید مد نظر قرار دهیم زیرا در استان فارس موضوع خشکسالی در حالت بحران است.

مرادی گفت: طی ۴۰ سال گذشته دوره‌های مختلفی را سپری کردیم که دوران تاسیس بود و سپس تثبیت و امروز در دوره استحکام هستیم و رهبری چندین سال است که سرنوشت سال جدید را با مسائل اقتصادی مطرح کردند.

وی در ادامه، توحید را توجه به خداوند؛ و معاد را از جمله ویژگی‌های نوروز دانست اظهار داشت: همانگونه که طبیعت لباس جدید می پوشد ما نیز باید تغییرات مثبت داشته باشیم.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: خانه تکانی کردیم و امروز هم باید باطن را تمیز کنیم زیرا خداوند انسان های پاک را دوست دارد.

امام جمعه موقت شیراز یادآور شد: نوروز امسال با ماه رجب همزمان شده است که این بسیار مهم و خوشحال کننده است.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیش بینی شده تا ۳ میلیون نفر مسافر وارد شیراز خواهند شد و باید به گونه ای باشد که در برخوردهای اجتماعی، میهمانان با خاطرات خوب شیراز را ترک کنند.

وی یادآور شد: جوانان نیز آماده اعتکاف شوند و از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشند.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: انتقال خون فارس اعلام نیاز فراوان کرده که در این راستا تقاضا داریم افراد واجد شرایط اقدام به خون دهی کنند که البته اهدای خون در فارس و دیگر نقاط کشور رونق دارد.

حجت الاسلام مرادی افزود: ۲ فروردین سالروز حمله رژیم ستم شاهی به حوزه علمیه قم بود و همچنین در سال ۶۱ شاهد انجام عملیات فتح المبین بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها