مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساوه خبر داد:
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساوه از اعزام 405 نفر از شهرستان ساوه در قالب کاروان‌های راهیان نور نوروزی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۹۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

سرهنگ پاسدار صابرنژاد مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از اعزام بیش از 400 زائر ساوجی به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: کاروان راهیان نور عمومی زائران ساوجی در قالب 9 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: یادمان های دوکوهه، فتح المبین، شلمچه، اروند کنار، نهرخین، طلائیه، مسجد خرمشهر، هویزه و معراج الشهدای اهواز از یادمان‌هایی است که زائران اعزامی در بازه چهار روزه از آن‌ها بازدید خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساوه تبیین ایثارگری‌های رزمندگان اسلام را از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانست و تصریح کرد: رزمندگان در این دوران چنان حماسه‌ای خلق کردند که با استفاده از فرهنگ ایثار نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیافتد.

سرهنگ پاسدار صابرنژاد گفت: راهیان نور ابزاری مستحکم برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بوده که متعلق به همه اقشار جامعه است و باید بتوانیم این فرهنگ ارزشمند را در بین نسل جوان و امروزی جامعه به طور همه‌جانبه نهادینه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور پیوند دهنده تفکر نسل های اول و دوم انقلاب با نسل های سوم و چهارم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات