قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن تاکید بر اهمیت تولید و کارآفرینی گفت: امروز هر کس در سنگر تولید قرار گیرد، گویی در سنگر جهاد در راه خدا قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۹۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید مرتضی بختیاری در آیین افتتاحیه نمایشگاه مهر درخشان ۴ به عنوان نخستین نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی در سال ۹۷ اظهار داشت: امروز هر کس در سنگر تولید قرار گیرد، گویی در سنگر جهاد در راه خدا قرار گرفته است.

وی افزود: نمایشگاه مهر درخشان از منازل کارآفرینان متولد شد و با مساعدت و حمایت تولیت معزز آستان قدس رضوی اکنون دوره چهارم خود را آغاز کرده است.

بختیاری گفت: آستان قدس رضوی زمینه ارائه و فروش محصولات تولیدکنندگان داخلی را در این نمایشگاه فراهم نموده است. مقوله تولید، بازرگانی و فروش محصولات با هم پیوند خورده است و لازمه توانمند سازی در تکمیل این چرخه قرار دارد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: آستان قدس رضوی با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته موضوع اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داد و در سال جاری نیز مصمم است با محوریت حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی، در حوزه اقتصادی اقدام و عمل نماید.

بختیاری افزود: استکبار جهانی، انقلاب اسلامی ما را بر نمی‌تابد؛ نه دشمنان دست از روحیه استکباری خود بر می‌دارند و نه ما به عنوان یک مسلمان می‌توانیم دست از شعائر اسلامی و آموزه‌های قرآنی دست بکشیم، اما خداوند بر پیروزی مستضعفین وعده داده است.

وی ادامه داد: دشمنان ما متوجه شده اند که دیگر به صورت نظامی نمی‎توانند با جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند، از این رو از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی در حال جنگ با کشور ما هستند. تمام مسئولان کشور باید به این مهم باور داشته باشند.

بختیاری تصریح کرد: امیدواریم در سال ۹۷ که نقشه راه آن را مقام معظم رهبری در آغازین ساعات تحویل سال در کنار مضجع نورانی امام هشتم (ع) ترسیم کردند و به مقوله مهم حمایت از کالای ایرانی تاکید فرمودند، بتوانیم اقدامات موثری در این راستا انجام دهیم و این نقشه راه را به صورت عملیاتی دنبال کنیم.

وی گفت: ساخت زائر شهر رضوی و زائر سرا که از مردادماه سال ۹۵ آغاز شده است و تا کنون نیز ادامه دارد توانسته به صورت میانگین روزانه ۱۰۰۰ اشتغال به صورت مستقیم و صد‌ها شغل نیز به صورت غیر مستقیم ایجاد کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها