راه اندازی نمایشگاه توانمندی های بانوان در خانه تاریخی آقا فتح الله در شهیدیه

صبح امروز نمایشگاه توانمندی های بانوان در خانه تاریخی آقا فتح الله در شهیدیه راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۹۰
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، جواد غلامزاده مسئول پایگاه بسیج علمی قمربنی هاشم (ع) مسئول برگزاری این نمایشگاه، مخاطب نمایشگاه را خانواده‌ها عنوان نمود که می‌توانند از نمایشگاه که در آن توانمندی‌های هنری و مهارتی بانوان ارائه شده و همچنین صنایع دستی که در فضایی شاد و سنتی به نمایش گذاشته شده، بازدید نمایند.

وی گفت:: د. راین مکان که به مدت چند سال است که در اختیار پایگاه بسیج علمی قمربنی هاشم (ع) قرارداده شده است، اولین دبستان شهیدیه در مقطع اول در آن دایر بوده و حال نیز در کنار نمایشگاه گروه‌های فرهنگی نظیر گروه عادیات را داریم که برای آن‌ها در این مکان فضای درسی را به وجود آورده ایم که در تئاتر به ارائه هنر خود می‌پردازند.

غلامزاده در ادامه گفت:: در نمایشگاه بانوان نیز که به همت خانم ذوالفقاری فرمانده پایگاه ام ابی‌ها دایر شده روعن‌های گیاهی و محصولات غذایی، همچنین صنایع دستی که هنر دست بانوان است، ارئه گردیده است، صنایع دیگر دستی به نمایش گذاشته شده هم حاصل توان بچه‌های همین محله است.

وی همچنین به رونمایی فروشگاه اینترنتی کوریچ که با برند‌های معروف صنایع دستی استان یزد و میبد همکاری دارد همراه با نور افشانی فضا و اجرای برنامه‌هایی شاد و متنوع که شب‌ها در مکان برگزار می‌شود، نیز اشاره نمود.

علاقمندان می‌توانند هر روزه تا سیزده فروردین، صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصر‌ها از ۱۵ الی ۲۳ از این مکان تاریخی که دارای فضایی در خور توجه است و هر روزه در مطبخ آن که به تازگی بازسازی شده، پخت نان و غذا‌های سنتی صورت می‌گیرد، بازدید فرمایند.

گفتنی است سرگرد مصطفی بهشتی فرمانده سپاه میبد و دیگر مسئولین این نهاد از این مکان و نمایشگاه برگزارشده در آن بازدید نمودند و قول ایجاد نمایشگاهی دائمی برای ارائه محصولات کارآفرینی را به بانوان دادند.
ارسال نظرات