سخنگوی ناجا:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی اولویت ناجا است

سخنگوی ناجا گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از اولویت های ناجا در تحقق منویات مقام معظم رهبری است و پلیس دراین خصوص برنامه های متعددی دارد.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۶۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سعید منتظرالمهدی  در حاشیه بازدید از راه‌ها و ایستگاه‌های نوروزی جاده چالوس که به حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز انجام شد، ضمن تبریک عید نوروز، بیان کرد:پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از اولویت های ناجا در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و پلیس دراین خصوص برنامه های متعددی دارد.

پیشگیری از آسیب های اجتماعی اولویت ناجا است

معاون اجتماعی ناجا افزود: باید مهارت تاب آوری روانی را در برابر مسائل و مشکلات در نسل جوان تقویت کنیم تا در برابر آسیب های اجتماعی واکسینه شوند.

سردار منتظرالمهدی بیان کرد: برای سالم سازی جامعه باید قدرت (نه گفتن) به پیشنهادهای آسیب زا را در نسل جوان تقویت کنیم چرا که آسیب های اجتماعی جزء لاینفک زندگی در جوامع بشری است و نمی توان اثرات آن را نادیده گرفت.

معاون اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: خانواده و مدرسه از مهمترین پایگاه های تقویت شخصیت افراد هستند و آموزش های این دونهاد تعیین کننده آینده و سرنوشت نسل جوان کشور هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها