خبرهای داغ:
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: 618 راوی آموزش دیده،با استقرار در یادمان های دوران دفاع مقدس در خوزستان روایتگر روزهای حماسه و خون رزمندگان اسلام،برای کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی هستند.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۵۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰


سرهنگ عادل عساکره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز اظهار کرد:618 راوی در خوزستان دوران دفاع مقدس را روایت می کنند که در تمامی یادمان های دفاع مقدس  در خوزستان از هفت تا 22 راوی سیره شهدا و رزمندگان، شامل طلاب اعزامی قم، راویان سپاه، جهاد و ارتش مستقر هستند.
وی گفت: برخی راوایان علاوه بر تعطیلات نوروزی، در طول سال از جمله هنگام حضور دانش آموزان سراسر کشور در قالب کاروان های راهیان نور نیز آماده روایتگری دوران دفاع مقدس هستند.
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: روایتگری دوران دفاع مقدس از برنامه های فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تداعی خاطرات به جا مانده از شهدا است.
وی ادامه داد:حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس یکی از رسالت های اصلی ما به شمار رفته و همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
وی افزود:طرح راهیان نور از ظرفیت های موثر در راستای استخراج آثار ارزشمند دفاع مقدس بوده که با برنامه های فرهنگی در یادمان ها می توان جاذبه های معنوی این اماکن را افزایش داد.
عساکره اظهارکرد: برنامه های فرهنگی یکی از نیازهای ضروری یادمان های دفاع مقدس خوزستان است که هر ساله در این زمینه اقدامات خوبی در دستور کار قرار می گیرد.
وی ادامه داد:مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در طول سال پذیرای کاروان های راهیان نور از سرسر کشور بوده که یادمان های خوزستان به ویژه یادمان فتح المبین در تعطیلات امسال شاهد حضور گسترده این زائران بوده است.
شلمچه، طلاییه، دهلاویه، هویزه، فتح المبین، فکه، چذابه، اروندکنار، پاسگاه زید، پادگان دوکوهه، پادگان گلف و مسجد جامع خرمشهر از جمله یادمان های دفاع مقدس در استان خوزستان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها