استاندار بوشهر:

مناطق ساحلی استان بوشهر میزبان بیشترین تعداد گردشگران نوروزی است

بوشهر - استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان خبر داد و گفت: مناطق ساحلی استان بوشهر میزبان بیشترین تعداد گردشگران نوروزی است.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۸۹
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در بازدید از کمپ‌های اسکان مسافران نوروزی در شهرستان دیلم اظهار داشت: هر ساله در ایام نوروز شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور در استان بوشهر هستیم.

وی با اشاره به اینکه گناوه و دیلم در شمال استان بوشهر میزبان بیشترین تعداد گردشگران نوروزی هستند، اضافه کرد: تعداد بی‌شماری از گردشگران در فصول مختلف سال به ویژه در ایام نوروز به دیلم سفر می‌کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه شرایط مناسب آب و هوایی، سواحل زیبا و جاذبه‌های متعدد از مهمترین عوامل حضور گردشگران در استان است، خاطرنشان کرد: تلاش شده تا استان بوشهر میزبان شایسته‌ای برای انبوه گردشگران در این ایام باشد.

وی با بیان اینکه مناطق ساحلی استان بوشهر میزبان بیشترین تعداد گردشگران است، افزود: شهرستان دیلم دارای زیرساخت و شرایط خوبی برای حضور گردشگران است و باید زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان توسعه یابد.

گراوند ادامه داد: استان بوشهر در زمینه گردشگری ظرفیت‌های بالایی دارد و توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات می‌تواند زمینه‌ساز توسعه صنعت توریسم و بهبود اشتغال در استان باشد.

استاندار بوشهر در این سفر پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای شهرستان دیلم از اورژانس ۱۱۵، خدمات امدادگران هلال احمر، کمپ‌های انتظامی، امداد و نجات و اسکان میهمانان نوروزی بازدید و از نحوه خدمات رسانی به گردشگران قدردانی کرد.

ارسال نظرات