استاندار خراسان رضوی گفت: امسال تسهیلات خوبی برای تسهیل سفر زائران به مشهد فراهم شده که از جمله آنها تخفیف‌های ویژه مراکز اقامتی و هتلی است و هم اکنون ظرفیت بیش از ۹۰ درصد هتل‌های مشهد تکمیل است.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۸۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی رضا رشیدیان ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از ورود چهار میلیون و ۱۰۸ هزار و ۷۰۰ نفر به استان از روز ۲۵ اسفند سال گذشته تا اول فروردین ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از روز ۲۵ اسفند سال گذشته تا اول فروردین ماه سال جاری ماه ۲ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۷۸ نفر به این کلانشهر وارد شده‌اند.

استاندار خراسان رضوی، متوسط ورود روزانه زائر و گردشگر به استان را ۶۸۴ هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار برای مشهد مقدس ۴۱۱ هزار و ۳۴۶ نفر است. فضای شهر‌های استان با توجه به اتمام ایام شهادت امام هادی (ع) باید حال و هوای شادتر و بهارانه‌تری به خود بگیرد و در این زمینه شهرداری‌ها و دستگاه‌های مربوطه اقدامات مناسبی صورت داده‌اند.

وی گفت: باید حال و هوای عیدانه در سطح استان به گونه‌ای باشد که در زائران و مجاوران ایجاد نشاط و شادابی کرده و با رعایت رفاه و آسایش آنان بتوانیم این شادابی را ارتقاء دهد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: بدین منظور از امروز برنامه‌های شاد و مفرحی با حال و هوای بهاری و رعایت آرامش و رفاه مجاوران اجرا می‌شود. هر چه بیشتر بتوانیم فضای مفرح فرهنگی در کنار طبیعت و فضا‌های تاریخی برای زائران در این ایام فراهم کنیم در راستای افزایش ماندگاری آن‌ها گام برداشته‌ایم.

رشیدیان ادامه داد: امسال تسهیلات خوبی برای تسهیل سفر زائران به مشهد فراهم شده که از جمله آن‌ها تخفیف‌های ویژه مراکز اقامتی و هتلی است و هم‌اکنون ظرفیت بیش از ۹۰ درصد هتل‌های مشهد تکمیل است. امیدواریم در نیمه دوم تعطیلات هم هتل‌ها با ارائه و اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها برای جذب مسافران و استفاده از این فرصت استفاده کنند.

رشیدیان در ادامه بر افزایش تمهیدات ایمنی در جاده‌ها تاکید و گفت: تامین امنیت و آرامش زائران به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف باید مدنظر همه بخش‌ها قرار گیرد و برای کاهش آن از طریق ایمن‌سازی جاده‌ها و ارتقا فرهنگ رانندگی تلاش شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها