خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شهروندان خواست فریب افراد متکدی که به شیوه های گوناگون قصد اخذ وجه از شما دارند را نخورید.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۶۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ "سید مجتبی اشرفی" از دستگیری یک دختر ۱۶ ساله تبعه کشور پاکستان درحال تکدی‌گری خبر داد.
وی افزود: این دخترمتکدی که درظاهر انگشتان دست وی قطع می‌باشد در سطح شهراقدام به تکدی گری می‌نمود که توسط ماموران کلانتری ۱۲ بسیج دستگیر شد.
این مقام آگاه به اقدامات انجام شده و بازجویی از این دختر تبعه پاکستان اشاره داشت و افزود: وی که به طرز بسیار حرفه‌ای انگشتان خود را بانداژ کرده بود واظهار می‌داشت که انگشتان دست وی در یک حادثه حریق قطع شده است باسواستفاده از احساسات شهروندان درآمد خوبی را از این راه کسب مینمود.
اشرفی افزود: پس از باز کردن بانداژ دست این دخترمتقلب مشخص شد دستان وی کاملا سالم بوده و این شگرد برای کسب درآمدو سواستفاده از احساسات مردم می‌باشد.
این مسئول انتظامی درخاتمه از شهروندان خواست فریب این افرادسودجو رانخورده و برای کمک به افراد نیازمند وجوه و صدقات خود را به افرادی که یقین از نیازمندبودنشان دارند و یا کمیته امداد امام خمینی (ره) بسپارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها