مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد

اعزام 240 زائر اراکی به مناطق عملیاتی جنوب

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام دومین کاروان راهیان نور خانوادگی شهرستان اراک به استعداد 240 نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۴۳
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

سرهنگ پاسدار قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از اعزام دومین کاروان راهیان نور خانوادگی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: این کاروان صبح امروز در قالب 5 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی افزود: این کاروان در مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی فتح‌المبین، شلمچه، علقمه، اروند کنار، طلایه ودهلاویه بازدید خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک بر تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده است و باید جوانان امروز با دلیری‌ها رزمندگان اسلام و انقلاب آشنا شوند تا بتوانند در مقابل توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان بایستند.

سرهنگ پاسدار قادری با بیان اینکه حضور زائرین در محل رزم شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس سبب تداوم راه و آرمان‌های شهدا است، گفت: بیان رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس از دلایل اعزام زائرین به مناطق عملیاتی است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اعزام کاروان راهیان نور را گسترش فرهنگ ایثار و آشنایی بیشتر جوانان با رشادت های رزمندگان دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار