خبرهای داغ:
برادر سرلشکر شهید علی هاشمی راهیان نور را مهمترین عامل زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا دانست و بیان کرد: این حرکت مبارک به خوبی توانسته است که یاد شهیدان ما را زنده نگه دارد.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۳۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

عارف هاشمی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، اظهار کرد: خاک خوزستان معطر به عطر حضور شهدا و متبرک به قدوم پاک آنان است. در وجب به وجب این خاک خون پاک شهدا ریخته شده است.

وی افزود: راهیان نور فرصت مناسبی است تا مردم عزیز ما به ویژه نسل جوان، با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا آشنا بشوند.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: مردم ما باید با سبک و سیره شهدا آشنا بشوند، امروز دشمنان در حال هدف قرار دادن فرهنگ شهید و شهادت هستند و می خواهند یاد شهدا در جامعه به فراموشی سپرده بشود.

برادر سرلشکر شهید علی هاشمی، راهیان نور را مهمترین عامل زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا دانست و بیان کرد: این حرکت مبارک به خوبی توانسته است که یاد شهیدان ما را زنده نگه دارد.

هاشمی افزود: ما باید به نسل جوان بگوییم که در هشت سال دفاع مقدس چه بر سر ایران آمد. باید به آنان بگوییم که برای حفظ این خاک چند هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب شد. نسل جوان باید بداند که آرامش امروز مرهون از جان گذشتگی‌های امثال شهید علی هاشمی و شهید حسین علم‌الهدی و دیگر شهیدان است.

این راوی دفاع مقدس در ادامه گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند، بر همه واجب است تا با حمایت از محصولات داخلی از اقتصاد کشور حمایت کنند.

وی اظهار کرد: با حمایت از محصولات داخلی اقتصاد کشور رونق می گیرد و دیگر شاهد بیکاری جوانان ایرانی نخواهیم شد. مردم و مسئولان باید با همت مضاعف این شعار را محقق کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها