مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه استان خبر داد ؛

افزایش 15درصدی زایران سرزمین نور از چهارمحال و بختیاری

سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی گفت: متقاضیان اردوهای راهیان نور از استان چهارمحال و بختیاری 15 درصد افزایش یافته اند.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۲۳
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺍﺭﺩﻭﯾﯽ ﺭﺍﻫﯿﺎﻥ ﻧﻮﺭ ﻭ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﯼ ﺳﭙﺎﻩ ﻗﻤﺮ ﺑﻨﯽ ﻫﺎﺷﻢ علیه السلام در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: از ابتدای سال 96 حدود 9هزار دانش آمو مقطع متوسطه و افزون بر یکهزار و 300 دانشجو از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور بازدید کردند.

سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی افزود: حضور بیش از دوهزار نفر از اقشار مختلف مردمی و همچنین بازدید رزمندگان و یادگاران عملیات کربلای 5 از سرزمین نور و حضور کاروان های بسیجیان در مناطق عملیاتی از دیگر برنامه های اجرا شده در راستای برگزاری اردوهای راهیان نور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال 96 بوده است.

وی ادامه داد: اعزام کاروان های راهیان نور نوروزی نیز از اسفندماه 96آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز 97 ادامه دارد که در این اردوها بیش از یکهزار نفر از زایران سرزمین نور از مناطق عملیاتی جنوب غرب (خوزستان) و همچنین بوشهر(اردوی راهیان نور دریایی) بازدید می کنند.

به گفته این مقام مسئول؛ متقاضیان اردوهای راهیان نور از استان چهارمحال و بختیاری افزایش 15درصدی داشته است و علاوه بر اعزم کاروان های راهیان نور از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، بسیاری از خانواده ها نیز به صورت انفرادی با وسیله نقلیه شخصی از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می کنند که مرکز اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز و اردوگاه شهید باکری خرمشهر از آنها پذیرایی می کند.

شایان ذکر است: تاکنون افزون بر 14هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری  طی سال 96 و ایام نوروز از مناطق عملیاتی بازدید کرده اند.

ارسال نظرات